Στη θωράκιση της Θεσσαλίας εστιάζει ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Δημήτρης Κουρέτας.
Ειδικότερα, αναφέρει σε ανάρτησή του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης: «Νομίζω ότι η Κομισιόν έκανε το χρέος της. Έδωσε σχεδόν 1 δις για να γίνει αντιπλημμυρική θωράκιση στην Ισπανία μετά τις πλημμύρες του 2024. Για τη Θεσσαλία όμως …υπάρχει ακόμη δρόμος. Και εμείς πιέζουμε προς κάθε κατεύθυνση να μας δοθούν πόροι που έχουμε ζητήσει».
Εν αναμονή λοιπόν…
Χρ.Μπ.







